reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Ďurková

Katarína Ďurková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som predovšetkým mamou,manželkou,ženou.. Mám 4 synov, už 13 rokov žijem šťastne v klasickom manželskom zväzku s jedným mužom. Zaoberám sa marketingovou komunikáciou a moja práca je zároveň môj koníček. Okrem toho doma vykonávam všetky tie tradičné ženské práce (vzhľadom na počet členov domácnosti vo zvýšenej intenzite) a robí mi to potešenie :-) Milujem Taliansko, staré francúzske komédie, potulky po Európe a dlhé rozhovory s priateľmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nechápem mnohé veci v súvislosti s odvolaním arcibiskupa Bezáka

Katarína Ďurková

Nechápem mnohé veci v súvislosti s odvolaním arcibiskupa Bezáka

Neprináleží mi hodnotiť Cirkev. Som veriaci človek,  Cirkev ako inštitúciu si vážim. I v prípade Bezáka nezlyhala podľa môjho názoru Cirkev, ale zlyhali mnohí ľudia, ktorí reprezentujú Cirkev navonok. O to je to pre mnohých ľudí bolestnejšie a proticirkevne naladeným občanom to nahráva do zvýšenej kritiky tejto inštitúcie.

  • 12. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 111x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu